18 Temmuz 2014 Cuma

Bunu Evde Deneyin: Bebelere Saç Bandı

Kız çocukları olan anneler bebeklerini hep cici cici giydirmek isterler, böyle pembe pembe falan. Benim o konuda takıntılarım yok; her renk giydiriyorum, hatta erkek reyonundan kıyafetler aldığım da çok oluyor ama böyle şeylerle uğraşmayı da seviyorum. Gerçi benimki de fotoğraf çekimleri için. Her ay kızımın fotoğraflarını çekiyorum, hatıra kalsın diye. İşte bu da dört ay çekimleri için yaptığım bant. 

Biraz el beceriniz varsa kolaylıkla yapabileceğiniz bir şey. 

Öncelikle bebemizin baş çevresini ölçüyoruz; ondan sonra bu lastikli dantellerden baş ölçüsü kadarını kesiyoruz, kestiğimiz dantel bebenin başını ne sıkacak kadar kısa, ne de başından sıyrılıp düşecek kadar uzun olacak. Dantelin iki ucunu birbirine dikerek tutturuyoruz. Daha sonra üst kısmına istediğimiz figürleri dikiyoruz, ister keçeden, isterse kumaştan vs. İşte bu kadar basit. 

Ben ilk başta bir kuş ve etrafına yapraklar yapmaya karar verdim, sonra ilk fotoğraftakileri kesip hazırladım. Ancak daha sonra turuncuyu koymamaya karar verip pastel renkleri seçtim ve sonuçta böyle bir şey ortaya çıktı.









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder