27 Haziran 2014 Cuma

Bunu Sevdim: Renk Koruyucu Mendil

1. Geleneksel "Bunu Sevdim" yazısına hoş geldiniz. Bu "birinci geleneksel" ifadesine de tavımdır yani. Şaka bir yana bu başlıktaki yazılarımda (tabii ki devamını getirebilirsem) beğendiğim ürünleri paylaşmayı düşünüyorum. İlk olarak da renk koruyucu mendilleri yazmaya karar verdim. Elbette bilenler vardır ama daha önce duymamış olanlar için faydalı olacaktır. 

Bu ürünü ilk olarak başka bir şey için BİM'e girdiğim bir gün görmüştüm, markası BİLL'di. Şöyle bir elimde evirip çevirdim. İşe yarar bir şey gibi görünüyordu, dedim alayım. Sonra ilk olarak Ayşe Ece'nin çamaşırlarında denedim. Özellikle küçük bebeği olanlar beni anlar. Yıkanacak bir sürü minik minik kıyafet vardır ortada; kimisi beyaz, kimisi açık renk, bazıları da koyu renk. Şimdi bunların hepsini bir atsan renkleri birbirine çıkıyor, ayrı ayrı atayım desen bir sürü enerji, su vs. israfı. Bir de renklere göre ayırıp atsan makinenin yarısından çoğu boş kalıyor, kısa programlar için bile. İşte bu mendillerle çamaşırları attığınızda hiçbirinin rengi bir diğerine solmuyor. Mendil koyu renklerin ya da solacak ne varsa onun rengini üstüne topluyor. Böylece siz de hem zamandan, hem enerjiden hem de sudan tasarruf etmiş oluyorsunuz. 


                                
Kullanımı basit: Çamaşırlarınızı her zamanki gibi makineye atıyorsunuz, bu mendili de çamaşırlarınızın arasına koyuyorsunuz. Deterjanınızı vs. koyup makineyi her zamanki gibi çalıştırıyorsunuz. Hepsi bu kadar.

İlk olarak BİLL markasını denemiştim, bitince gidip BİM'den tekrar alayım dedim ama meğer BİM'de haftalık kampanyalar oluyormuş, oradaki bir ürün olduğundan sürekliliği yokmuş. Sonra bugün Carrefour'da Dr. Beckmann markalı olanı gördüm ve gelince yine Ayşe Ece'nin çamaşırlarında denedim, sonuç güzel. Bütün çamaşırlar kendi renklerinde kalmış. 

Ürün fiyatlarına gelince, BİLL marka olanı hatırlamıyorum maalesef ama Dr. Beckmann 20'lisi 13 lira 50 kuruştu. Her bir mendili çamaşırların renk yoğunluğuna göre ikiye bölerek de kullanabileceğinizi düşünürseniz bir paket 30-40 yıkama için kullanılabilir. 

Bir Bunu Sevdim yazısında daha görüşmek üzere, sevgiyle kalın efenim :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder