10 Ağustos 2016 Çarşamba

Gençler Toplanın Hele

Evet, toplanın gençler, bir duyurum var!



Uzun zamandır hayata geçirmek istediğim bir işim vardı. Kısa süre önce ilk adımlarını çok sevdiğim bir yakınımla birlikte attık. Peki neydi bu iş? İlk önce kendim için olmak üzere, gelin buketi, taç ve yaka çiçeği yapıyordum beş yıldır. Arkadaşlara, eşe dosta yaptım. Sonra neden bunu sürekli olarak yapmamayım dedim ve dediğim gün, sanki bir işaret gibi Elsa&Bambi Gelin Aksesuarları'ndan Deniz Hanım instagram sayfamı görüp benle iletişime geçti. Ben de Elsa&Bambi için çok cici buketler ve yaka çiçekleri hazırladım. Şimdi yine onlar için gelin taçları ve saç aksesuarları hazırlıkları içindeyim. Asıl işim çevirmenlik, şu anda da bitirmem gereken işler var. Ondan sonra bu diğer işe biraz daha ağırlık vermek niyetindeyim. 



İnstagram sayfamda ürünler henüz yok ama Facebook sayfasından yaptıklarımı takip edebilirsiniz. Kendim yaptım diye demiyorum ama evlenecekseniz ya da çevrenizde evlenecekler varsa kendimi şiddetle tavsiye ediyorum :)







Burada paylaştıklarımı Elsa&Bambi için hazırladım, kısa süre sonra firmanın sitesinden temin edebilirsiniz. Diğer siparişler için de bana mesajla ulaşabilirsiniz.  


9 yorum:

  1. Çok güzel ve değişik görünüyorlar, 4. sıradaki gruba bayıldım:) elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. selam canım blogunu çok begendim ve ayrıca bende bloguma beklerim gfc den takibe aldım canım :)
    havvaturan5.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Canım hepsi çok güzel olmuş emeğine sağlık :) bloğuma bende beklerim sevgiyle kal !

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir gelişme bereketli olmasını dilerim.İnsan ürettiği ile mutlu takdir edilince ise memnuniyet duyuyor hayatınızda güzelliklerin artmasını diliyorum💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. hayırlı bereketli olsun çok güzel ve özgün tasarımlar bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Çok sevindim beğenmenize :)

      Sil
  6. Merhaba, çok modern ve şık el buketleriniz, harika ;) ne kadar da farklı el çiçekleri çıktı, evlenmeden önce görsem o klasik yapay çiçekler yerine mutlaka bunlardan düşünürdüm! Ahh ahh :)) Değmesin Yağlı Boya hediyeleşme etkinliğinde eşim sizsiniz çok memnun oldum. Size özelden ulaşacağım en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil