13 Mart 2017 Pazartesi

Hediyeleşme Etkinliği

Sevgili Değmesin Yağlı Boya'nın düzenlediği hediyeleşme etkinliğinde eşleştiğim blog Çilekli Süt'tü. Bugün, gönderdiği hediyeler elime ulaştı ve bir kez daha hediye alıp vermenin ne kadar güzel olduğunu hatırlayıp mutlu oldum.

Gönderdiği hediyelerin her biri sanki özellikle seçilmiş gibiydi. Kitabı bir süredir sağda solda görüp merak ediyordum ama nedense almamıştım. Sanki bana geleceğini biliyormuşum.

Çocuk kitabına Ayşe Ece tabii ki bayıldı bir kitapsever olarak. Ama şemsiyeyi daha çok sevdi sanki :) Daha dün, anne bana küçük şemsiye alır mısın demişti. Bu şemsiye tam ona göre oldu.

Çekirdek ve çay ikilisine bayılırım zaten. Saç ürününü kullanmıyorum ama kullanacak kıvırcık bir kuzenim var.

Hepsinden önemlisi içindeki o küçük mektuba bayıldım. Kısacık da olsa bana bir sürü şey söyledi.

Böyle güzel etkinliklerde buluşmak dileğiyle...

3 yorum:

  1. Ne güzel bir etkinlikmiş :)) Blogunuzu yeni keşfettim takipteyim, bana da beklerim :) makyajlikus.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Aaa benden bahsetmiş birileri :)) O minik elleri ham yaparım ben :)) Hediyeleri beğenmenize çok sevindim gerçekten. Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve gerçekten çok şirin:) Takibe aldım bu arada bana da beklerim:)
    www.naturalkelebek.blogspot.com

    YanıtlaSil